niedziela, 18 sierpnia 2013

Najlepsze posty tygodnia by Addicted to crafts



Nasze typy na ten tydzień:

Poniedziałek, 12 sierpnia 2013 r.

Szczecin szyje

Zazdroszczę Szczecinowi, że ma tak prężnie działającą sekcję szycia ;-) Bardzo praktyczny post, z którego dowiedziałam się m.in.jak jeszcze można wykorzystać mój ukochany wybielacz "Bielinkę" (zagadnienie nr 4) oraz cudowny pomysł z wykorzystaniem sznurka (zagadnienie nr 5), który natchnął mnie do stworzenia tym sposobem dywanika do łazienki ;-)

Link do posta tu


 
http://www.craftstylish.com/item/33825/how-to-sew-a-fabric-bowl/page/all

Wtorek, 13 sierpnia 2013 r.

Cat-arzyna

Napiszę krótko i na temat. Szukałam inspiracji i ją znalazłam...Moja sosnowa szafo szykuj się na swą wielką odmianę :-)

Link do posta tu

Foto:http://cat-arzyna.blogspot.com/


Środa, 14 sierpnia 2013 r.

My love Shabby

Jako miłośniczka stylu shabby chic, która pieczołowicie próbuje odtworzyć go w swoim mini mieszkanku, musiałam trafić na bloga iski_k ;-) Dzięki Niej odkryłam urokliwe miejsca w Sopocie, aż świerzbi aby się tam wybrać :-) Poza tym zauważyłam, że mamy ze sobą wiele wspólnego, nie tylko pasje, ale również, z tego co zauważyłam ;-) otaczamy się takimi samymi przedmiotami w naszych domostwach :-)

Link do posta tu

Foto: http://myloveshabby.blogspot.com

Czwartek, 15 sierpnia 2013 r.

My Little home my passion

Z miłości do królików i rzecz jasna, wspaniałych pomysłów Marty - autorki bloga :-)


Link do posta tu

 
Foto: mylittlehomemypassion.blogspot.com

3 komentarze:

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!